Character

Character

Miori Lona

Kujata [Elemental]

You have no connection with this character.

Follower Requests

Before this character can be followed, you must first submit a follower request.
Do you wish to proceed?

  • 20

I took part in Altea Cafe events/カフェイベントに参加しました

Public
正月太りのため、土日にウォーキングを始めました(´;ω;`)
40分を午後と夕方に2回、なかなか効果は出ませんね。
たぶん、お酒を飲むからだろうなぁ( *´艸`)
ウォーキング後のビールが美味しいからね。
Because of the New Year holidays fat,
(I put on weight during the New Year holidays because I eat too much.)
I start to walk around home on Stu and Sun.
It takes 40 minutes twice in the afternoon and evening,
but it doesn't show effect.
It's maybe drinking alcohol because it doesn't decrease weight.
After walking, beer will be delicious.

今日もさっそくお酒の話。
At first alcohol talking today, too.

最初は久しぶりにディーゼルを飲みました。
コーラとビールのカクテルで甘苦くてとても飲みやすい(#^^#)
コーラの分のど越しがさらに上がる。
First of all I had not drunk Diezel for a long time.
The cocktail mixed with cola and beer is easy to drink and bitter and sweet.
The cola goes up even more down my throat.



フランジェリコの牛乳割り。
フランジェリコはヘーゼルナッツのリキュールでとても甘い。
牛乳割りにすることで練乳のような甘さに。
Frangelico mixes with milk.
Frangelico is sweet liquor made by Hezelnuts.
By splitting it with milk, it becomes sweet like condensed milk.



梅乃宿のあらごし梅酒。
梅。梅。梅感がすごい梅酒。
甘酸っぱくてほっこりする味。
The plum liquor made by Umenoyado.(famaous toji)
Feeling Plum, Plum.Delicious Plum sake that tastes good.
Sweet, sour and warm taste.



梅乃宿のあらごしみかん。
果肉がいっぱいでツブツブ感を楽しめるお酒。
みかんの甘酸っぱさが口いっぱいに広がって美味しいお酒。
The orange liquor made by Umenoyado.
A sake that is full of fruit flesh and
you can enjoy tsubu-tsubu(a pulp feeling).
The sweet and sour taste of mandarin oranges spreads throughout your mouth, making it a delicious sake



とリアルゼアはここまで。
And that's all for Realzea talk.

木曜日はシドさんに誘われてカフェアルテアに行ってきました。
うペペ寿司ってお寿司屋さんのイベントに参加してきました。
シドさんとちゃもさんとあすらさんと待っている間、なんのお寿司ネタが好きって話しました。
時間が22時を過ぎてたので、すっごい飯テロトークでお腹がすきましたwww
Last Thu I went to Cafe Altea Sid inviting me and Chamo.
I took part in Upepe events where they served sushi.
I, Sid, Chamo, Asla talk each other about what sushi you like.
The time was after 22:00 JST, so we were getting hungry
because of Food Porn talking.



(画像はシドさんのtwitterから)
(The image is from Sid's twitter)

お寿司作るのに芸が細かくていろんなアクションやエモート、
コメントを使ってました。
お寿司ができたらホントにプレゼントしてくれてビックリしましたΣ(・□・;)
美味しかったです。
大人気で自分の番に回ってくるのに1時間も掛かりました。
To make sushi is so skilled they use a various actions,
emotes, and comments.
I was surprised to really get sushi when they made sushi.
It was so delicious.
It was so popular that it took me an hour to get to my turn.




最後はみんなでダンス。
At last we danced.



帰りしなにザイールさんに会ったんですが、
ネムネムだったので、あいさつしかできなかった。
写真も撮ったんだけど、職場に持ってくるの忘れた( ;∀;)
家に帰ったら貼るよー。
When I got on way home, I met up Zaire,
but I was so so sleepy, I could greet.
I took SS, bit I forgot to bring it to work.
When I go home, I put it on.



今日はここまで。
おしまい。
ここまでお読みいただきありがとうなのです(*^▽^*)
That's all for today.
The end.
Thank you for reading.

Comments (20)

Romero Special

Yojimbo [Meteor]

ディーゼル良い!明日飲もう( ^ω^ )
お寿司も食べたい!大好物です(●´ω`●)
わたしは海老イカタコは必ず頼みます!タマゴも!
くら寿司のとうもろこしのかき揚げが美味しくてお酒が進みます🍶

Sask Tsub

Atomos [Elemental]

相変わらず美味しそうなお酒🤤🤤🤤
寿司イベントも楽しそう!!エモートの組み合わせでってどんな感じなんだろ?次見かけたら遊びに行ってみます😊😊😊

Ciudad Maximum

Belias [Meteor]

ミオリさん、こんにちは(*´∀`*)ノチャ
牛乳割りとか、すごく体によさそうな、お酒になりますね!!
あらごしみかんのお酒おいしそう・・・

Miori Lona

Kujata [Elemental]

ロメロさん

コメントありがとうなのです(^^)/
ディーゼル久々に飲みましたけど、美味しかったですよ(*'▽')
お寿司で好きなものは玉子とエビです。
子どもが好きなものが好きなんですよね('ω')ノ

Miori Lona

Kujata [Elemental]

サックさん

コメントありがとうなのです(^^)/
新しいお酒が手に入ったので紹介しました(#^.^#)
「お寿司を渡した」とか「あつあつのお吸い物を用意した」みたいな
エモートを使ってたと思う('ω')ノ
マクロでいろいろと作られてたみたいですw

Miori Lona

Kujata [Elemental]

シウダーさん

コメントありがとうなのです(^^)/
牛乳割り以外にも美味しくて
何度もお代わりしました(#^.^#)
あらごしみかんは果肉がしっかりしていて
すっごく美味しかったですね!(^^)!

Nununu Mumumu

Hades [Mana]

牛乳割ってあるんですね!?
飲み方も色々あるんですね〜

Zeon Barzahd

Masamune [Mana]

甘党のオラとしては
フランジェリコのヘーゼルナッツリキュールが
とてもきになりますw

練乳のような甘さかw
イチゴと一緒に飲むのもありなのかな?

Kumi Kichi

Masamune [Mana]

こんにちはー✨
私としてはあらごし梅酒好きだなー。
梅味が大好きでキムチ共々時期には梅干しも趣味で作っちゃうんですよ。味付けや天日干し時間自分好みの梅干しが出来上がりますよー。

Touya Tia

Durandal [Gaia]

昨日、ビール買ってきた・・・ディーゼルやろ!!www

Hinata Cobaco

Kujata [Elemental]

またまた美味しそうなお酒❣️みよでも飲めそうな牛乳割りのお酒❣️とっても美味しそう❣️以前、紹介してくださった、みかんのお酒!びっくりするくらい超美味しかったので今回の、みかんのお酒も気になります( ´艸`*)♪❣️

Mirudin Kael

Hades [Mana]

ウォーキングは美味いお酒のためだったw
牛乳割りどんな味するのか気になるw

Miori Lona

Kujata [Elemental]

ぬぬぬさん

コメントありがとうなのです(^^)/
牛乳も結構カクテルでは使うみたいですよー(*'ω'*)
有名なのはコーヒーリキュールのカルーアにミルクを足して、
カルーアミルクとかあります(#^^#)
チョコレートリキュールに牛乳を入れても美味しいですよ(^_-)-☆

Miori Lona

Kujata [Elemental]

ゼオンさん

コメントありがとうなのです(^^)/
フランジェリコはロックでも飲めるんですけど、
甘々なのでコーヒーと一緒に飲んだりするほどです(*'ω'*)

いちごと合わせるのもありだと思いますよ('ω')ノ
ホント練乳みたいな甘さだったので🎶🎶

Miori Lona

Kujata [Elemental]

クミさん

コメントありがとうなのです(^^)/
あらごし梅酒ホント美味しいですよねーー('ω')ノ
梅干し作るの楽しそうですね🎶🎶
キムチも自分好みにできるの良いですね(*'▽')

Miori Lona

Kujata [Elemental]

トウヤさん

コメントありがとうなのです(^^)/
ディーゼル最高でしたでしょ?w

Miori Lona

Kujata [Elemental]

みよちゃんまんさん

コメントありがとうなのです(^^)/
以前紹介したみかん酒より、より果肉感があって美味しいですよ('ω')ノ
これも飲んでほしいなーwww

Miori Lona

Kujata [Elemental]

ミルディンさん

コメントありがとうなのです(^^)/
ウォーキングの後のビールはたまらん美味しいですよ(*'ω'*)
しかし痩せないwww
フランジェリコの甘さを牛乳が抑えてくれて、
練乳のような甘さになりますね(*^^*)
辛党の私でも飲めるお酒でした🎶🎶

Zaire Wade

Typhon [Elemental]

楽しそうなイベントでいいね〜
お寿司食べたくなる
(*´艸`*)

ねむねむでゆっくり話せなかったけど、また遊びいくねー

Miori Lona

Kujata [Elemental]

ザイールさん

コメントありがとうなのです(^^)/
お寿司の話してたらお腹めっちゃすいたよ( *´艸`)

ホントねむねむだったので、
ゆっくり話せなくてごめんよー( ;∀;)
また遊ぼうねーーーーーーーーーーー!(^^)!
Post a Comment

Community Wall

Recent Activity

Filter which items are to be displayed below.
* Notifications for standings updates are shared across all Worlds.
* Notifications for PvP team formations are shared for all languages.
* Notifications for free company formations are shared for all languages.

Sort by
Data Center / Home World
Primary language
Displaying