Character

Character

Marie Berry

Fenrir [Gaia]

You have no connection with this character.

Follower Requests

Before this character can be followed, you must first submit a follower request.
Do you wish to proceed?

  • 0

オーロラを見ました。

Public
採集or採掘に励んでいると、思いがけないものに出会うことはよくあります。モブハントの対象なんて気が付いたら目の前にいることも珍しくありません。でっかいトンベリにからまれて瞬殺されたこともあったし、めっちゃ邪魔…。

でもたまにいいものを見られることもあるようです。昨日はクルザス西部に採掘に行ったら、お空に異変が…。



ポーラーベアー=北極熊 がいるってどんだけ寒いの、って思ってたらオーロラまで!まぁエオルゼアは霊災で色々大変なことになってしまっているので、もしかして極地付近でなくても磁場が暴走してるのかもしれませんが。



「オーロラだー」ってFCで呟いたら、「めったに見られないのに!」と驚く方多数。FF11だとクフィム島では割と見ることができたのですが、こちらでは必死で張り込んでも見られるかどうかわからないようです。



FF14には何しに?と聞かれたら、観光です!と胸を張って答える私にとっては、エオルゼアからの何よりのプレゼントでした!



PS:あ、今週(というかもう先週)のファッションチェックは胴を自作できたので90点以上取れて楽勝でした。
Comments (0)
Post a Comment

Community Wall

Recent Activity

Filter which items are to be displayed below.
* Notifications for standings updates are shared across all Worlds.
* Notifications for PvP team formations are shared for all languages.
* Notifications for free company formations are shared for all languages.

Sort by
Data Center / Home World
Primary language
Displaying